Ssseval Tuvalete oturduğumda çişimi yapacağım zaman karnım sertleşiyo belime ağrı vuruyo enfeksiyonum mu sancı mı çözemedim , bilgisi olan var mı😒
KYLZ Ssseval hiç doğurmadım ama gerçek sancı belden gelirmiş doğuranlardan duyduğum kadarı bnce sancı sürenizi takip edin zaten doğum sürenizde yaklaşmış olabilir yani Allah sağ salim kavuştursun
Minifasulye Ssseval merhaba, adet sancısı gibi belinizden ya da kasıklarınızdan sancı oluyosa yavaş yavaş doğum sancınız başlıyor demektir
Ssseval KYLZ ben daha önce doğum yaptım ama suni sancı verdiler kasıklarıma hissetiğim o ağrıyı. Belimde hissediyorum hatrı sayılır bi düzeyde. 2 gündür oluyo. Doktora gitmelimiyim erken mi karar veremedim
Ssseval Minifasulye karnım sertleşiyo belime ağrı giriyo . Ama doğuma göre düzenli değil sadece ağrısı şiddetli oluyo
KYLZ Ssseval Yani tedbir amaçlı bi gidin en azından içiniz rahatlar doğum süreniz yaklaşmış sonuçta kendini doğuma hazırladığı için de olabilir görünmekte fayda var
Ssseval KYLZ doktoruma mesaj attım ağrın artarsa kanama suyun bebek hareketlerin azlığı gibi durumlarda gel dedi.