honey2 kesinlikle kivi ve kaysi, hergun. Ben hamilelik oncesi kabizlik yasyaan biriyim hatta bizde ailede hes kes kabizlik sorunu yasiyor . Gebe kaldim kalali bunu bildigim icin durum dahada kotulesecekdi , kivi yiyorum, aksamda kaysi ve ya incir kurusu iyice yika ilik suya koy, sabah uyandin onu iyice ic suyunu sonra kendisni ye. Gun ici kivi tuket. 2 aydir 25 haftadaym 2 ay 3 ay ulucak hatta hic kabizlik yasamadim.