duygunisa benimde dişim tuttu 6 haftalık hamileyken, diş hekimi baktı kanal tedavisi lazım ve yaparız sorun yok dedi ama kadın doğumcum onay vermedi. 14.haftaya kadar beklensin en az dedi . Çünkü düşük tetikleyebiliyormuş. Diş hekimi de kararı bana bıraktı, yaparsak hiçbir şey olucağını düşünmüyorum ama karar sizin dedi bende yaptırmadım. 14.haftaya geldiğim gibi gideceğim ama