34 haftalık gebeyim gece 4 ten gece 4 ten beri karnımda ağrı var sancı var dayanamıyorum Saat 8 oldu ha geçti ha geçecek derken asla azalma olmadı hastaneye gidiyorum İzmir’de otuyorum yeni İstanbul da ev tuttum daha evimi bile İzmir’den getirmedim doğum olursa perişan olurum napicam ben