hmtkbs Merhaba hanımlar bebeklerim yedi aylık ikiz erkekti karnımda biri öldü diğeri de ondan zehşrlendi adeta psikolojim bozuldu Sezeryan oldum öyle üzgünüm ki öyle sabki ölecekmişim gibi oluyorum
Baahaar hmtkbs başınız sağolsun sizi çok iyi anlıyorum. Bende 8 aylıkken karnımda kaybettim sezaryen oldum
kvsronlerr hmtkbs başınız sağolsun çok üzüldüm bende tek yumurta ikizlerine hamileydim 18.haftada birini kaybettim diğeri 24.haftada her günüm korkuyla geçiyor ona da bir şey olucak diye sizi en iyi ben anlarım haftalar oldu daha diğerinin gidişini kabullenemedim maalesef Allah sabır versin
burcuo hmtkbs Ahh çok üzüldüm, Allah sizleri cennetinde kavuştursun inşallah kardeşim. Evlat acısı öyle zor ki, geçen sene mayıs ayında ben de 6 aylık bebeğimi kaybettim. Hala yanıyorum. Cennet kuşları. Rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın inşallah.
melllna hmtkbs başınız sağ olsun.. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Yaşamayan anlamıyor. Ben de 34 haftalık kaybettim ani kalp durması sonucu. Bunlar neden oluyor bilmiyorum gerçekten.
nihalaks Çok üzüldüm canım Basiniz sağ olsun. Ben de ilk bebeğimi kaybettim sizin neler yaşadığınızı anlayabiliyorum.Onlar şuan en güzel yerdeler size şefaatçi olacaklar. Onlarla Dünyada bulasamadik inşallah ahirette buluşacağız.
eed21 Başınız sağolsun. Rabbim dayanma gücü versin. Tekrarını yaşatmasın. Ne diyeceğimi bilmiyorum üzgünüm. .
anneyim01 hmtkbs Başın Sağolsun canım üzüldüm Allah yardım etsin . 🥺 Tez vakitde toparlanıp hayırlı zamnda tekrardan Anne olmayı nasip etsin .🤲🏻
duygumfoca hmtkbs Başın sağolsun canım seni o kadar derinden anlıyorum ki 11 şubatta bir sene olucak doğuma üç gün kala yavrumu kaybettim sezeryanla aldılar acısı yavrumun hala dün gbi 😔
afitp hmtkbs canım ya başın sağolsun çok üzüldüm çok iyi anlıyorum seni benimde ilk gebeliğim böyle sonlandı suni sancıyla doğurdum ve herkese canlı bebek verilirken ben ölü bebek doğurdum çok çok zor bir durum rabbim acını hafifletsin inşallah bu dünyada yiyecek ekmekleri yokmuş demekki rabbim yardımcın olsun😞
Hazeel Allah sabır versin bende ilk bebegimi 37 haftalık karnımda kaybettim sezeryan oldum çok ama çok acıydı fakat ikinci bebegimi kucağıma alınca dünyalar benim oldu biri cennet kuşu biri dünya kuşı iki meleğim var şimdi tekrar gebeyim aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ve Allah’a sığınıyorum. Acınız dinmeyecek ama geçecek güvenin ❤️