Arkadaşlar bende panik atak var paxera 30 mg kullanıyordum, cumartesi günü hamile olduğumu öğrendim ve doktorum bırak dedi bıraktım ama aşırı yoksunluk belirtileri yaşıyorum beyinde elektrik çarpma hissi, ağlama isteği, mide bulantısı.. Kullansam bi dert kullanmasam başka dert kendimi çaresiz hissediyorum