Dün hastanede sıra beklerken gebe arkadaşlarla muhabbet ederken birisi tüplerini bağlattığını ona rağmen hamile kaldığını söyledi meğerse hastane tüpün birini bağlamayı unutmuş garibime gitti belki etrafında böyle hikayesi olan insanlar vardır çok merak ettim var mı böyle şeyler yaşayanlar☺️ demek ki nasip olacaksa o çocuk doğacaksa bir şekilde oluyor