İyii akşamalr hanımlar bana akıl verın ben şimdi yarın sizce aile hekimine gidip betaya baktırsam mı yoksa gerek yok mu salı ya kadar beklemelimiyim şimdi kese oluştultan sonra betanın hiçbir önemi yok diyende var ama beta artmaya devam ediyorsa gebelik oluşuyor diyende var dış gebelik olduğu zaman beta değeri düşüyor diyende var çok kafam karıştı