Sevimlimom Kızlar yürürken kalkarken asiri zorlanıyorum bide karnımın altı rahim üstü ağrı var normal mi ya doktoruma randevu bakıyorum gideceğim bulursam
Fnur6435 Sevimlimom ben 23 haftaligim bende de oralarda agri var tam ortada ayni zamanda sertleşme ve baskı da oluyor. Pazartesi gideceğim doktora
ebru1690 Sevimlimom Dr ne dedi size bugün bende aynı şeyleri yaşıyorum çarşamba gittiğimde bir sıkıntı yoktu şimdi streslend8m uyuyamıyorum da
Sevimlimom Fnur6435 bide alt tarafum enfeksiyon varmış gibi ağrı oluyo ya bebek buyudukce agrilasiyoruz