senaakck yok bebeğim ultrasonda falan sürekli hareketliydi doktorum da sürekli şaşırıyordu bu kadar hareketli olması çok garip diye 23 haftalıkken gelmeye çalışmış bende biraz sancım olunca duş almıştım vücudum rahatlayınca kanama olmuştu ama bildiğin regl kanaması gibi gittiğimde bana herşey iyi sadece bebek gelmek için zorlamış ondan kanama olmuş 1 hafta dinlen ilaçları kullan tekrar bakalım demişti zaten acile gittiğimde beni azarlayıp yollamışlardı ben özelde öğrendim risk olduğunu bana öyle şeyler söylenmedi bende sormadım açıkçası sadece kendimi normale dönmeye odaklamıştım korkmayın inşallah zamanında alırsınız kucağınıza