minikcivciv89 İyi akşamlar annişler , bugün 32 haftalık oldum, Allah nasip ederse kızım olacak, 31 mart görünüyor uygulamalarda doğum , kız erken gelir diyorlar doğrumu sizlerin düşüncesi ne bu konuda..
borulcem minikcivciv89 ilk kızım 39+4 de doğdu ikincisi 38+6 da cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Keziban minikcivciv89 ilk kızım 40 + 6 ikinci kızım 40 + 3’te doğdu üçüncüyü bekliyorum herhalde yine 40 haftayı buluruz bence erkek bebekler daha erken geliyor☺️
-Basakk- Keziban Canım nişan gelmişmiydi benim nişanım geldi 2 gün önce sonra bugünden kahverengi pütürlü leke geldi ama ne sancım var ne bişey
Zhde -Basakk- ay bende 40+2 oldum bugün erkek bekliyorum gelmek istemiyorlar bütün tuşlara basıyorum 11 şubata gün verdi ozaman kadar gelmezse suni sancı verilicek, sunidende biraz korkmuyor değilim yani 🙈🙈
Keziban -Basakk- ilk kızım da direk su geldi nişan gelmemişti ikinci de nişan geldi ama suyum gelmedi her doğum farklıydı
minikcivciv89 -Basakk- yani benimde ilk gebeliğim ama okuduklarimdan ve gebe okulunda öğrendiğimden yola çıkarak nişan gelmiş olsa bile 3 4 hafta sonra doğum yapanda varmış 1 hafta sonra doğum yapanda
-Basakk- Keziban benimde suyum gelmedi nişan geldi 3 gün önce bugünde kahverengi lekeler geldi hep yarın sabahtan dr gideceğim bakalım
minikcivciv89 Yaaaa demekki kendi isteklerine göre geliyorlar😄 birde 30+ 6 da nst ye bağladı asistan tesadüf sancilarim çıktı 1 günde hastanede kaldım sancılar doğum durduruldu her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı bebek için,acaba o etkilermi diye düşünmüştüm
minikcivciv89 defnevedoruk bilmiyorum bir uygulama indirmistim hangi uygulamaydı bilmiyorum sildim 18 mart gosteriyordu doğumu, diğer uygulamalar hep 31 martı gösteriyor
irmb minikcivciv89 ilk gebeliğim kızımdı 39+4 de suni sancıyla bir getirdik artık 😂 2. Gebeyim erkek bakalım bu nasıl olacak inşallah tüm bebeklerimiz sağlıcakla zamanında gelirler
QueenBahar_ minikcivciv89 kızım ,36 da geldi birden uyandım Sabah suyum geldi şok oldum ne ne kadar doğru bilemem tabi
ikincibahar_08 minikcivciv89 40+5”te suni sancıyla zorla geldi benim kız bence cinsiyetle alakalı değil
-Basakk- minikcivciv89 evet nişan 3 gün önce geldi bugünden kahverengi lekeler geldi yarın gideceğim bakalım sancı yok
Dilankck34 minikcivciv89 mesela benim sancım vardı ilk gebeligimde sonradan Nisan geli o bence kişiden kişiye değişir