meryys kaybınız ıcın cok uzuldum ıkız olunca haylı zor olmustur gecmiş olsun 😔 benımde ılkınde hıc bılmemıstım kanamam bır haylı fazlaydı ama bunda ıkı hafta kadar nerdeyse sureklı lekelenmem oldu agrılarımsa çoktu ılk gunler her kurtaj sonrası daha zorlu gecıyor sanırım saglıcakla kısa zamanda kucagınıza alın yavrunuzu kayıplarınızdan harıc cocugunuz varmı