nebus 32.haftadayım kızlar normalde hep baş gelişti bugün makat geliş dedi inşallah döner ya ilk doğumun normaldi inşallah bu da öyle olur 32den sonra böyle olup da değişen oldu mu yazarsanız sevinirim
Rmeysa_01 nebus benimki 35te döndü ben zayıf bebeğim ise haftasına göre önde olmasına rağmen dönebildi çok şükür dua et herşey duayla şekilleniyor gerçekten doktorlar bana neye olmaz dediyse duayla oldu elhamdülillah Allaha güven♥️
cylnboran04 nebus Bemde 30 haftalıkken Gıttım makat gelış dedı perşembe başka doktora gıtcem ınsallah donmustur
afitp nebus canım ben şuan 37+3 üm ve biz haftalara gelene kadar bebek çok döndü endişelenme daha erken yeri daralmadıkça döner hala inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
pnarbyrk Benim ilk gebeliğimde öyleydi. 32. Haftamda bebeğin başı daha dönmemiş demişti doktor. Bol bol yürüyüş yaptım. Bir sonraki gittiğimde dönmüş demişti
nebus Teşekkür ederim kızlar valla içimi ferahlattınız inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza🥰🥰🥰
ylnydgd nebus dönme ihtimali var tabi. Benimki dönmeyenlerden ama 32 de tersti hala ters 37+5 oldu. Haftaya sezaryen planladık
bebisleben Kızlar benimkide 3-4 haftadır makat gelişi duruyor 28.haftadayım plesenta da aşağıda benim çok yürüyemiyorum ikisinin de düzelmesi lazım yoksa sezeryan dedi korkuyorum sezeryandan ben de ilk gebeliğim 🫣
eed21 bebisleben Daha minik benimki o haftalar başaşağıydı 31 e doğru geri makat oldu şimdi şükür döndü. Sizinki daha küçük yeri bol. Allah’ın izniyle döner 🌹