Tiroid ilacı gibi önemli bir ilacı içmemek ksuura bakmayın ama olacak iş değil. Tabi ki içmeniz lazım. Ben 15 yıllık hipotiroid hastasıyım ilacı bi düzensizleştirin değerler değişiyor hemen. Benim bile yıllardır ilaç kullanmadığımda en yüksek değerim 5 bandında seyrediyor. Korkutmak için demiyorum ciddiyeti anlayın sböyle bir şey yapmayın diye diyorum