nevinbulyaman 12+0 haftamda yaşadım ben de, önce az az kan geldi sonra çok fazla kanamam oldu hatta yatış yapacağım odaya hemşire beni götürene kadar o kadar fazla kanamam oldu ki ayakkabılarımın içine doldu maalesef… çok korkup çok ağlamıştım dr. direkt olarakta düşebilir bebek demişti ve bende ağlaya ağlaya düşmesini beklemiştim…
O an 2 adet progestan birden verdiler sürekli serum takıldı 8 saat sonra 2 adet progestan birden yine içtim ertesi gün hastaneden çıkışımın yapılmasını istedim evde hep istirahat ettim kanamam çok az kalmıştı 1 gün sonra da bitti zaten ama progestan kullanmaya devam ettim 10 gün boyunca 8 saatte bir olacak şekilde 1 kutu bitti çok şükür bebeğime bir şey olmadı şu an 19+3 haftalık olduk🌸 güçlü olmaya çalışın üzmeyin kendinizi pozitif düşünün bebeğiniz her şeyi hissediyor