prenses99 normaldır bence bebek vurdukca bağırsaklar hareket edıyo ve ıkınmak ıstıyo ınsan 26 haftalıgız bızde bendede oluyo bazen sol kasıgıma bazen sag bazen ortada oluyo sancım ama duzensız normal bence artık buyuduler ve sureklı wc ye gıdıp oturmak ve ıkınmak ıstıyo ınsan kabızlıkta yok ama en ufak hareket etmesı vurması benı wc surukluyo boyle bısey olabılır mı sızdede