gulmezbusra Haftadayız. Doktor cinsiyeti için yüzde 90 bi sonuç söyledi sizce değişir mi sizin tahmininiz nedir
gulmezbusra zamansmomm evet kız dedi ama genelde kızlar geç belli eder derler benimki erken mi belli etti yoksa değişme ihtimali var mıdır
seher_3590 gulmezbusra alakası yok canım. Ben kizimi 12.haftada net öğrendim arkadaşım kızını 11.haftada öğrendi cinsiyetle değilde bebegin pozisyonuyla alakalı bir durum
zamansmomm gulmezbusra ben de 12 haftada öğrendim kızımı insan değişir mi diye düşünüyor ama pozisyonu cok net benımkı de oyle değişmeyeceğini düşünüyorum
gulmezbusra Ya teşekkür ederim rabbim isteyen herkese en güzel şekilde evlatlar nasip etsin kolaylıkla🫠♥️