
Evet hanımlar 40+0 da doğum yaptım iki gün sancı çektim evde doğumdan bir gün önce nişan geldi dakkalarini takip ediyordum ama hiç düzenli değillerdi gece şiddetlendi ağrılarım 20 dakika bazen 30 dakikada bir geliyordu sancı sabah olduğunda duşa girdim ama sancım hala duzensizdi ama yinede doktora gitmeye karar verdim sancı sıklığı 15 dakika civarlarindaydi merkeze gittim 1 saatlik mesafede doğumhaneye muayeneye gittim 4 cm açılma vardı doğumhaneye aldılar suni sancı verildi 7 cm olunca doğuma aldılar bu sefer sancılarımi kontrol altına almaya çalışıyordum gerçekten nefes egzersizi Süper biseymis her sancım geldgnde çömeldi m sancım bitene kadar ıkınma da çok önemli bağırıp çağırınca hem sen yoruluyorsun hem sancij boşa gidiyor doğru ikinmayla da 20 dakika da aldım bebeğimi kucağıma ama şunu da ekliyym gebeliğim başından beri hep yürüdüm aktiftim sürekli sadece 8. Ay da kış olduğu için evde kalmıştım hepinize guzel doğumlar nasip olsun ins.3. gebeligimdi çok uzun olmasın diye bu şekilde yazdım soru sorabilirsiniz 🩷🥰 ( doğumdan sonra servise çıktığınzda kimsenin sizi muayene etmessi e izin vermeyin alttan )