zeehra27 Merhaba kızlar fetal DNA Yaptıran oldu mu veya yaptırmayı düşünenler Bu test yapıldıktan sonra 2 li 3 lü taramalara gerek kalmıyor mu acaba bilgisi olan var mı
burcuo zeehra27 Doktorum fetal yapılsa bile ikilinin muhakkak yapılması gerektiğini söylüyor. Anne ile ilgili değerlere de bakılıyormuş ikilide. Üçlü istemedi, dörtlü haftasında da ultrason cihazı iyi bakarız omurga gelişimi vs ne durumda diye dedi. Diğer 2 gebeliğimde sadece ikili yaptırıp fetal yaptırmamıştım. Ama ikinci gebeliğim maalesef kayıpla sonuçlandığı için tedbiren fetal de yaptırmak istedim. Hepsinde de ikiliyi yaptırmış oldum.
kurtctn zeehra27 zeehra27 tam 12 de yaptırdım 10-14 arası deniyor ama doktorlar 12.haftayı tercih ediyor evet bunu yaptırınca diğer taramalara gerek yok
Sayke zeehra27 kapsamlı bir test. Evet 2-3lü taramaya gerek kalmıyo. Cinsiyeti de öğrenebiliyosunuz bu testle. Ben bi fetal birde detaylı ultrason yaptırdım o kadae.
zeehra27 Sayke Fiyat bilgisi vere bilir misin biraz pahalı dedi benim doktorum yaptırmaya karar verdiğinde arar fiyat alırız dedi Şey düşünüyorum acaba tarama testleriyle hemen hemen yakınsa fiyat olarak fetal DNA yaptırmak daha mı mantıklı
Sayke zeehra27 eurofins e yaptırdık biz ama ağustosta falan. Oldu baya. Yalan olmasın 18 falandı. Tam da hatırlamıyorum ama. Yurtdışı bağlantılı bi firma o sebepten daha pahalı türkiyedekilere göre.
zeehra27 O zaman cinsiyeti de öğrenmiş olacaksın çok heyecanlı ben bebeğimin cisiyetini çok merak ediyorum nedense her kesin içine erkek doğuyor ama benim içime kız ve inşallah güzeller güzeli bir kızım olur diye dua ediyorum 💕
melekkece Bize 16 - 21 arası fiyatlar verildi hep fetal yaptırdıktan sonra diğer testlere gerek kalmıyo