öncelikle merhabalar, doruk nilüfer bursa hastanesine gidiyorum. henüz 9 haftalık hamileyim ama doktorumdan çokta emin değilim daha 2 kere gittim ama görüşmelerimiz 5-10 dakika sürüyor sürmüyor sizinde böyle mi normal mi bu haftalarda bana yardımcı olabilir misin fikirlerinizi bekliyorum :)