prenses99 Ansızın göbeğim şişiyor geriliyor çok rahatsızım yürüyemiyorum iki iş yapınca yoruluyorum daha 29 haftalığım ama 9 aylık gibiyim ilk gebeliğim böle değildi şuan davul gibi karnım duramıyorum gaz sancısı gibi niye bu kadar şişiyor ki
kayrosmom Yalancı doğum kasılmaları yüksek ihtimalle bende çok çektim 🫠 Magnezyum kullanmaya başlayınca bende baya azaldı. Sertleşme kasılma oluyor yine ama rahatsız edici boyutta değil. 25-30. Hafta aralarında kötüydü ama magnezyumla şuan çok iyiyim