aslında biraz kendimi
alıştırmıştım bi şekilde doğurucam diyordum ama bugün gebe okulunda doğumhane gezisi yapıldı sancı odasını çatalı görünce falan bi kötü oldum daha önce hiç
alttan muayene olmadım kendimi o odada sancı çekerken hayal edemedim kendime olan güvenim tamamıyla gitti tabi unuttuğum büyük bir detayda vardı doğum zamanı nöbette hangi
doktor varsa o yaptırıcaktı doğumu çok kötü oldum kısacası..