Selamlar, öncelikle tüm bebişler sağlıkla gelir inşallah 🙏🏻 Şükür sağlıklı ilerleyen bir gebeliğim var 25. Haftadayım ama rahim ağzı kısalması, suyun bitmesi, artması vb konuları çok sık görüyor ve çok endişeleniyorum. Mesela 2 hafta önce uzunluk normaldi ama şimdi kısalmış, doktor hareket etme dedi vb diyenler görüyorum. Her hafta doktora gitmiyoruz ki nasıl emin olacağız durumumuzdan. Çalışıyorum çoğu zaman yorgunum. Bebeğime zarar veriyor olabilir miyim diye aklıma geliyor korkuyorum. Bu tip durumlar sık yaşanan şeyler mi, korkuyla nasıl başa çıkabilirim :(