guldentekdal yahya2024 balon takıldı. Şu anda sancım falan yok bekliyorum . Sabahı bulacak bence belki de öğleni
guldentekdal siisu balon 12 saat sonra düştü ama sancım hala yok,nişan geliyo , ne kadar beklerler bilmiyorum suni sancı falan verecekler heralde 🤷🏻♀️
Zhde guldentekdal aa balon mu ay banada 11 şubata kadar kendiliğinden gelemzse yapılacak nasıl oluyo zor mu, deneyiminizi yazarmisiniz 12 Şubat’ta da yeniden hastaneye gitcem sabhtan doğum olucak herhalde
yahya2024 guldentekdal yaa bende iki saat önce ordaydım . Ssvd idi dimin sizinde . Rabbim sağlıkla tez vakitte kavuştursun 🤲