Kızlar ilk doğumum normal doğum 33+5 olduk dün kontrol vardı bu zamana kadar bebek hep baş gelişti. Geçen hafta kontrolüm vardı çarşamba günü o zamanda baş gelişti 4 günde dönmüş doktorda şaşırdı bende döndüğünğ anladım zaten 2 hafta sonra kontrol var bebek kaçıncı haftaya kadar dönüyor nu haftalarda olanlar bebek hangi pozisyonda?