Bende 19 haftalık ikizlere hamileyim yaklaşık 1 buçuk hafta önce alt karnımda başladı pıt pıtlar ama tabi o zaman her gün hissetmiyordum bir gün hissediyorsam 2 gün yoktu ve bu günler kadar hissedilmiyordu 3-4 gündür biraz daha üst tarafta her gün hissediyorum özellikle yemekten sonra kan şekeri yükselince tepki veriyorlarmış gemini ye ve chatcptye söyledim bebek olduğunu söyledi güzel bir duyguymuş 🤭