Ezgi_brs Senem hanım canım ben şimdiye kadar hiç doktora gitmemişim dedim bir doktor ancak bu kadar muazzam derecede yapar işini. Bir öğretmen edasınca senin zihni’nde hiç bir soruya mahal vermeden öyle güzel anlatıyor açıklıyor ki hem iki boyutlu hem dört boyutlu bakıyor bebeğe sonuna kadar aldığını hak ediyor ben şimdiye kadar gitmediğim için aşırı pişmanım. Gidince anlayacaksın ne demek istediğimi canım 😘