Ervaa2534 Kızlar ben yarın 18 haftalık olucam bi kaç gün önce bebeğimi hissediyordum ama nerdeyse 4 5 gün oldu hiç bişey hissetmiyorum çok fazla korkuyorum çünkü 3 gebelik kaybım var daha temmuz ayında 22 haftalık bebeğimi kaybettim gerçekten çok yoruldum hayatımın böyle korkuyla geçmesinden böyle olan varmı geçen hafta Salı günü doktora gittim şimdi yine perşembe randevu aldım sık sık ultrasona da girmek istemiyorum ama böylede içim içimi yiyiyor ve diğer bebeğimin haftasına yaklaşırken dahada korkuyorum ne olur görenler dua edebilir mi ben çok yoruldum bi daha aynı acıyı yaşamay gücüm varmı bilmiyorum 😢
kaplanseren Ervaa2534 ben de 2 gün hissetmemiştim 20li haftalarımda. Meğer pozisyon değiştirmiş. Umarım öyle bir şeydir, tatlı yiyip solunuza yatıp dinlendiniz mi? Ufak ufak elinizle dürttünüz mü? Yine bir şey hissetmezseniz doktora gidin mutlaka…
lina_erva Ervaa2534 Korkma stres yaptığın için öyle hissediyorsundur inşallah sağlıkla kuçağına alırsın 🤗🫀
yasminaydn Ervaa2534 korkmayın Allah’ın izniyle bir şey olmaz Ben de bu durumu yaşamıştım sağlık ocağına giderdim Oradaki ebe Kalp atışını dinlerdi rahatlardım Siz de sağlık ocağına gidip arada Kalp atışını dinleyebilirsiniz
orhismommmmmm Ervaa2534 canım öncelikle Rabbim korktuguna ugratmasın bende biraz pimpirikli biriyim az haraket etmeyince korkar doktora giderdim araştırdım evde kalp atışını dınleyecegim bi makına buldum sana atayım bak belki için rahatlar
annebebeka Ervaa2534 Allah korusun tabi ama bebeğe bir şey olsaydı size etki ederdi anneyi zehirliyor bu tür şeyler kendinizi kötü hissetmiyorsaniz içinizi ferah tutun. Rabbim bebeginizi size bağışlasın 🙏
Bisaderuya Ervaa2534 soğuk su veya içecek içip sol yana uzanmak da iyi gelebilir birde dikkatinizi dağıtmaya çalışın odaklandıkça fark edemiyordum hareketleri ben sessiz sakin bir odada nefesinize odaklanın inşallah hissedersiniz
Ervaa2534 kaplanseren evet yaptım hepsini ama yinede yok dün iki üç defa sertleşti karnım toplanır gibi olur ya öyle oldu sonra geçti
Lemongreeny Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, ben 19. Haftada hafif hafif hissetmiştim ve bazen hissetmediğim de oluyordu. Daha çok küçük bence hareket takibini daha ilerki haftalarda yapmak stres yapmamanız açısından daha sağlıklı olur. 💐
Fuunndaaa Ervaa2534 hareketlerin net olması için çok erken daha bin 25 26 ya kadar düzenli hissetmedim biraz kendinizi frenlemeniz lazım yolun daha yarısında bile değilsiniz ben ilk hamileliğimde 30 haftalık ölü doğum yaptım hareket hissetmeyince gittim, bu hamiligimde bunu kendime stres edersem karnımdaki bebeklerime haksızlık olur haftalık değlde 2 haftada bir gidin en olmadı kontrole içiniz huzursuz oluyorsa
Ervaa2534 Fuunndaaa canım bende işte ilk bebeğimi 36 haftalık kaybettim sonrada 22 haftalık ve 8 haftalık kaybettim yani inanki bu güne kadar kötüyü hiç düşünmedim düşünmek istemedim stres yapmamaya çalıştım ama böyle hiç hareket olmayınca istemsizce stres oluyor keşke elimde olsa 😢
nyra Ervaa2534 ben arabada giderken biraz sarsıntı olduktan sonra çok hissediyorum yada iş yaptıktan yorulduktan sonra. O sıralar bir de kontrol etseniz hafif sarsıntı falan olduktan sonra. Belki hep uyuduğu zamana da denk gelmiş olabilirsiniz. İçiniz rahat etmiyorsa acilden gidip baktırın
zehea Ervaa2534 dur daha cok erken bunun için tedirgin olmaya ben suan 26 haftalığım bir dk durmuyor bebeğim aşırı hareketli ama bende 17 18 arasında ilk hissetim mesela bugün hissettim 2 3 hün hissetmedşm sonra cok az hissettim gibi oldum hatta bi kere doktoralı gittim niye hissetmiyorum diye doktor güldü suan cok erken yani çok normal