maviportakal_ elifcnnn ben kullanıyorum çok memnunum henüz pusetli halde kullanıyorum puseti küçük galiba ama normalde 6 aya kadar puset ile kullanılıyor 4buçuk aylığız sığmamaya başladık 😅😅