Rojdiyebiri bende 6 yıl önce düşükten sonra rahimde perde olduğunu öğrendim sonra hemen filmi önerdi Doktorlar ben ağrı eşiğinden dolayı direk anestezili dedim ona rağmen uyanınca ağrım çoktu iyi ki anestezi istemişim dedim hatta. Perde Ameliyatımda çok zor geçti kalp şeklinde kalın perdeymiş bendeki 1 saat diye girdi doktor 4 saate yakın sürmüş , sonrası gazdan dolayı zordu yalan söyleyemem gaz omuzlarıma bindi ağrım çok oldu ama 3 gün sonra yavaş yavaş toparladım. Ameliyattan 4 ay sonra hamile oldum 1 oğlum oldu 5 yıl sonra şimdi tekrar hamileyim elhamdülillah ikiz bekliyorum rabbim nasip ederse. Aralarda dış gebelik, kalbi duran gebeliğim falanda var tâbi. Seni hatırlıyorum daha önce postunu görüyordum inşallah ameliyatın çok güzel geçer ve hayırlı zamanda bebeğini kucağına alırsın 🤲🏼🌺🌺