Sh123
Ankara Zekai Tahire giden var mı? Sosyal güvencem olmadığı için ancak 18. Haftamda gidebildim hastaneye. Tüm testler yapıldı sonuçlar temiz çıktı. Ama her seferinde farklı doktora sıra veriyorlar. Ankara’da yeniyim burda sistem bu şekilde mi ilerliyor bilmiyorum. Kimse hiçbirşeyi hakkında bilgi vermiyor. Cinsiyet söylemiyor. 18. Haftamda bebeğe baktılar bir daha ultrasonla bakmadılar normal bi bu bilmiyorum 🤦🏻♀️😞 suan 24+4 olduk bu hafta tekrar gitmek istiyorum. Gidince ne diye gidicem hangi doktora sıra alıcam bilmiyorum.
Beguumhelenn
Canım ben de Ankara Kızılcahamam’a yeni geldim hamile olduğumu burada öğrendim 5 haftalık hamileyim dün doktora gittim kanamam olduğu için bana düşük tehliken var dedi düşerse düşer kalırsa kalır dedi yerleşme sürecinden dolayı kanama olabileceğini söylediklerini söyledim o da olabilir diyor bana sanki o değil de ben bilecekmişim gibi bir tavrı var bende senin gibi tecrübesizim ve alt kısımdan tedavi yapmak istediğini söyledi bende faydası olacaksa yapın dedi meğersem zararı varmış kanalları açıyormuş düşük yapma ihtimalim daha da yükseliyormuş burada tek bir tane doktor var ne yapacağım bilmiyorum
bossberna
Bende Ankara'ya yeni geldim. Polatlı da yaşıyorum Can Hastanesi'ne gidiyorum doktorumdan memnunum Hatice Balcı tavsiye ederim.