Han34 Merhabalar.ilk gebeliğimde sağda hissetmiştim. Yine sağda hissediyorum. Aynı tarafta hissedip farklı cinsiyet olan var mı
sehnazz000 Han34 bennnn ikiside sağdaydı biri erkek biri kız oldu 😃 hatta ben kesin buda erkek olur demiştim sağda diye ama kız oldu 🙂
Han34 sehnazz000 yani bilemiyorum tabi ama. İlk gebeliğimde sağda sancım olurdu. Doktorda sağda demişti ultrasonda bakarken.ben yine çok ufak sağımda hissediyorum ufaktan
sehnazz000 Han34 doktora sormuştum o zaman sağda olursa şöyle solda olursa şöyle oluyormuş diye bana gülmüştü alakası yok demişti Dediği gibide oldu sağda olduğu halde ikiside farklı 🤗