sudeasko ben ilk başta Cem beyi önermeleri sebebiyle oraya gittim. Muayene 3600 çıktı. doğum sezeryan 80 dendi. Temmuzda zam gelecekmiş.
Bir gün arkadaşta orda ameliyat oluyordu. Odaya bakmış olayım diye gittim özellikle. Odalar minicik. ¾ kişi anca alıyor. Birde milletin kokusu. Özel oda var mı dedim oda yok. Ve odada bir tuvalet kokusu vardı aman allahımmmm. Duramadım ve hamileyim.
Sonra üstüne Cem bey 12 haftaya kdr risk var belki düşer kimseye söyleme içinde tut , sigara içersen bebeğin ölür vs diye konuşunca vazgeçtim. Üslup önemli bnm için.
Şimdi doktorumdan çooook memnunum. Daha önce konularımdada bunları anlatmıştım.
Ayrıca bir arkadaşımı götürdüm başka yerde 830 olan beta hcg testi kızılayda 2010 TL flndı. Hiç gerek yok vallahi.