Merhaba değerli anneler, bugün doktor kontrolümüz vardı bizim. çok şükür ki her şey yolunda 34+2 haftalığız lakin doktor bebeğin karın çevresinin 1.5 hafta kadar geriden geldiğini söyledi protein ağırlıklı beslenmem gerektiğini söyledi vs. başına boyle bir durum gelen anneler tecrübelerini paylaşabilirler mi neler yaptınız süreç nasıl ilerledi