eceeceecee stok yapmayın pişik yapabiliyor. Oğlum 1 hafta kuvozde kaldı sleepy kullanıldı hep pişik oldu. Ben mavi molfix almıştım eve gelince onunla başladım memnundum daha sonra bozulmuş gibi geldi premium denedim premium bezi çok aşırı güzel tasma vs hic yapmıyor ama aşırı kötü koku yaptı bizde o yüzden degistirdim pure soft kullanmaya başladım sarı paketi. Ama artık bulunması zorlaşıyor yoksa çok memnundum. Kidste birisi pure soft artık üretilmiyor premium gelmiş onun yerine demişti sanırım o yüzden 🥲 Ebebekten pofy aldım onu kullanıyorum suanlik memnunum.