Esen50 Gece 12.30 da başladı sabaha kadar 10-15 dkya bir karnım sertleşti. Çocuk da hiç uyumadı. Çok korktuk🙁 sabaha kesildi. Böyle saatler süren sertleşme mi olur?
purplemomm Esen50 benimde şu an sertleşiyor ama doğuma yakın hep sertleşir endişelenmeyin benim 35 haftalıkken bile sertleşmişti çok
edakur Esen50 benim de yarım saatte bir sertleşiyor taş gibi oluyor,bi süre sonra geçiyor ama sonra yine başlıyor.36 haftalığım bende
gulugur Esen50 bende 36 haftalık hamileyim bende de çok oluyor bugün kontrol vardı doktora sordum bu aylarda normal artık dedi ama siz yinede kendi doktorunuza sorun derim
Esen50 edakur ağrı acı yoksa yalancı kasılmaymış bilginiz olsun ben 37 de yaşıyorum kaç gecedir nst de sancı bile çıkmıyor. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş