Papatya-18 Merhaba biraz önce tansiyonumu ölçtüm 9/7 nabzımda 103 çıktı yemek yapıyorum ama nefes nefese kalıyorum 31 haftalık hamileyim normal mi acaba
mhtparslan Papatya-18 gayet normal nabzın benimde öyle bu haftalarda normalmiş nefes nefese kalmamız bende 34 haftalık olucam tansiyonun biraz düşük gibi açsan o yüzden düşüktür
ylnydgd Papatya-18 nabız biraz yükselmiş ama normal deniyor bu dönemlerde artık. Biraz uzanmak iyi gelebilir bu durumlarda. Çarpıntı rahatsız ederse doktorunuza bilgi verin tabi ki.