Kızlar bu hafta doktora gitcem büyük ihtimal tüp bebek baslancak 4.denemem olucak. Ama yakın zamanda sol tüp yapışıklığıni öğrendim nerdeyse kapanmış. İlk çekimde bisy yoktu oysaki seneler öncesi yani. Bende doktora dicem önce tüp ameliyatı olsam sonra bir kaç ay denesem öyle olmazsa başlasam diye de siz olsanız naparsiniz?