mlkekyaa0gmailcom Memorial de doğum yapan arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var .. doğumda odayı hastanemi süslüyor yoksa bizmi? Yani ufakta olsa bise yapiyolarmi
Esen50 mlkekyaa0gmailcom ne zaman doğum yapacaksınız doktorunuz kim ? Yakın zamanda bende orda doğum yapacağım da 🌸🙏🏻
eslem2121 mlkekyaa0gmailcom oda süslemeyi hastane yapmazki cnm lohusa şerbeti veriyorlar die biliyoum
mlkekyaa0gmailcom Esen50 25 martta inşallah sezeryan doğum.. prof dr mehmet Nafi sakar doktorum .sizin sezeryanmi olucak hangi tarihte
mlkekyaa0gmailcom Esen50 yaaa ne güzel az kalmış 😍 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏dogum sonrasi tecrübelerini burda paylaşırsan çok mutlu olurum🌸
yigit211 mlkekyaa0gmailcom hiç bir sorun yaşamadık çok şükür şimdi 12 haftalık hamileyim kontrole yine ona gideceğim sadece çok detaycı bir doktor o huyunu sevmiyorum 😂 eşim de aksine o huyunu seviyor herşeye baksın işte ne güzel diyor 😁
mlkekyaa0gmailcom Maya07 biz askeri personel indiriminden yararlandik %20 olarak . Sezeryan dogum 40 bin ama ameliyat sırasında bi risk olusursada 49 bin dediler bize …piyasaya göre bize uygun geldi diyarbakirin en iyi hastanesiymis ve doktorum prof
Maya07 mlkekyaa0gmailcom aa iyiymiş. Bende diyarbakırdayım polisiz bizde özgür özkul 37 bin dedi bizede batı hastanesi
mlkekyaa0gmailcom yigit211 detaycı olması bencede çok iyi ..sezeryan olunca insan bi korkuyor . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🌸
yigit211 mlkekyaa0gmailcom Amin sizde İnşallah 🌺 doğum konusunda korkunuz olmasın çok babacan birisi kesinlikle memnun kalırsınız ☺️
yigit211 mlkekyaa0gmailcom bende yarın gideceğim muayene ücreti Oyak indirimiyle ne kadar ödüyorsunuz en son doğuma gittiğimde 1500 olmuştu zamla 😅 şimdi 3 bin civarı diye duydum ama
mlkekyaa0gmailcom yigit211 biz indirimle 3 bin 600 küsür 3 hafta önce gittim…indirimsiz 5 bin 700 du galiba inanılmaz yüksek muayene ücreti
mlkekyaa0gmailcom mlkekyaa0gmailcom ama doktor farkı oluyormu onu bilmiyorum hani uzman la prof arasında
yigit211 mlkekyaa0gmailcom fark oluyor ama öyle kayda değer bir fark olmuyor canım 200-300 tl bişey oda milyarlar verince gözüne gelmiyor artık da fiyatı duyunca gidesim kaçtı 😂 3 bin normal muayene ücretidir dedim indirim de olur biraz ama indirimli 3600 çok fazla geldi