rumeysa_d evet gayet memnunum. İlgili, güleryüzlü bir hocamız. Her gittiğimde tek tek haftamda neler olabileceğini, nelere dikkat etmem gerektiğini, bebeğin gelişimi v. S anlatıyor. Bu arada farklı bir forumda 2026 doğum fiyatını, sezaryen için 43 k normal doğum için de 55 k fiyat diye belirtmişler.