Isimsiz6 Kızlar bebegım 26 aralıkta doğdu kırkı perşembe mı cıkıyor yoksa bugun mu herkes farklı bısey soyluyor?
Isimsiz6 mom_51 yav haftamda bır gun haftamda ıkı gun ne fark ederkı delırtırler insanı 🤦♀️🤦♀️teşekkür ederim
Isimsiz6 deletedmom43191 ben direk 26 ocağı 1 ay olarak hesaplıyordum sonra ailem aralığın gerı kalan 5 gunu nıye saymıyorsun dediler mantıklı geldı 😀😀😀🤦♀️