Sdf2001 spinal oldum, iğneyi vs hiç hissetmedim. Sadece çekiştirme gibi şeyleri hissediyorsunuz. Bir de kistler varmış bende doktorum açınca fark etti onları da temizleyim dedi o zaman biraz canım yandı. Ama her şry çok kısa sürdü, direkt bebeğimi öptüm bol bol. Panik birisi olduğum için bence bana sakinleştirici de yaptılar. En acılı kısmı ise karnıma bastırmalarıydı, benim çok canım yanmıştı. Onun dışında ben çok rahat toparladım