irmkkck Dün bir kanama yaşamıştım, bugün kendi doktoruma gittim , plasenta aşağıdaymış zamanla yukarı çıkar dedi , istirahat et çok fazla eğilip kalkma ayakta kalma dedi bu durumu yaşayan var mı ?
aybarsotti irmkkck ben yaşadım 20li haftalara kadar çıkıyor. İlişki yasak , 17. Haftaya kadar progestan kullandım ve ayakta uzun süre durmamaya dikkat ettim. Çıktı çok şükür. 9 ay önce de doğum yaptım. Korkmayın☘️