emir05 Arkadaşlar 23 ocakta regl oldum. Suan 29-30 gıbı de bıttı tam anlamıyla. Ovulasykn testı sımdı alsam yapsam olur mu? Geç mı kaldım.
emir05 eslem2121 ay gerçekten mı bugün hemen yapayım. Insallah geç kalmadım Insallah hayırlısı ıle olsun kolaylıkla olsun.