pnarbyrk gebeliğimin başından beri çam sakuraya gittim gittiğim her doktordan da memnun ayrıldım Oğuzhan elçi, nagehan bilgili özgür, bede doğumu orada düşünüyordum 4şubat akşamı su gelişi olunca acilden giriş yaptık ve sabaha kadar koridorda beklemek zorunda kaldım doğumhanede yer yok diye benden daha acil olanlar yer olmadığı için acilde doğum yapanlar vardı, su gelişi olduğu için enfeksiyon riskim çok fazlaydı mesela, ebeler sabaha yer olur dediler doktor burada durursan daha çok beklersin gibi değişik muamele gösterdiler en son imza atıp özel hastaneye geçtim, yani doktor muayene konusunda çok memnundum ama acilde çok yoğunluk var maalesef bunu bilerek düşünün