Adademr Her şey normal gidiyorsa normal olmak daha mantıklı hepsinde muhtemel dikiş oluyor sezaryen de dış dikişler iyileşse bile iç dikişlerin iyileşmesi çok zaman alıyor 9 ay önce sezaryen doğum yaptım karnım hala hissiz iğne batırsam acımaz yani bu beni çok rahatsız ediyor o yüzden normal yapmayı tavsiye ederim