nil777 Momofmira bu pik gördükten sonra silikleşiyorya silikleştikten sonraki gün dpo 1 Mesela benim 28 Ocak pik 29 Ocak silik 30 Ocak dpo 1 kabul ediliyor
dalyaluna35 Var bence kuzum ben de boyle ogrendim 2 gun once, istersen kan ver istersen bekle biraz daha kontrol test yap 🥰
Momofmira dalyaluna35 kan verdim. 16.47 çıktı. Senin kaçtı. İnşallah sağlıklı gebeliktir ve sağlıkla kucağımıza alırız 😍🥰🫶
gmzbournemout Kızlar benimde adetime 4 gün var yurtdışındaki testler böyle 🙈 sizdende duymak istiyorum var dimi ben hayal görmüyorum 🙈
senagulll Momofmira yaa tebrik ederim içini ferah tut daha çok yeni bu kadar erken fark etmek bile bi mucize darısı başıma
Sevim1902 Momofmira benim de pazar günü 9,6 çıktı düşük dedi doktor yarın yine kan vercem yükseliş önemli inşallah sağlıklı olur🤲
dalyaluna35 Momofmira maşallah saglikla ilerlesin insallah kuzum 🥰 pazar gunu ogrendim beta 52 idi, bu pazar 8 şubatta ve 15 subat pazar gününde beta kontrollerini yapicam 🌸
Momofmira senagulll teşekkür ederim❤️🫶 sende haber ver kan verince merak ediyorum. Bakalım 2 gün sonra tekrar vereceğim inşallah sağlıklı bi yükselme olur 🥰
Momofmira Sevim1902 inşallah ikimizinki de sağlıklı bir şekilde yükselir🙏 sen BAT ‘dan önce mi sonra mı öğrendin peki?
Sevim1902 Momofmira iinşallah🤲regl tarihinden bir gün sonra geç yumurtlama gördüm .sizin geçti mi regl