sedalina46 Benım kendı son adet tarıhım 16 aralık bebek geç oluşmuş dedı doktor 28 aralık aralık dıye gırelım dedı benım kendı adet tarıhıme göre hesaplayınca erkek çıkıyo bebeğe göre gırınce kız çıkıyo
minikmucizem26 sedalina46 benimde son adetim gore kiz cikiyor başka biterde baktim ondada erkek çıktı.. :) kafasına göre hesaplıyor galiba😄😄