AdaKaranfili momsy bende 8+3 haftayim.surekli üşüyorum. Evin sıcaklığı 25 derece ben yün hırka giyiyorum evde. Çok halsizim ya.
damla74 momsy 5+6 bende öyleyim gün içinde sürekli üşüyorum ve uykum geliyor ama gece uykuya geçeceğim zamanda ayaklarımın altı yanıyor
DilarAsel momsy bende 6+0 bugün ve sürekli donuyorum ayaklarım fala buz gibi evimi sıcak olduğu halde 2 tane alt giyiyorum öyle birüşüme 🥲
annekiz6141 momsy Yenı gebelıkle alakalı mı bılmem ama bende çok üşüyorum çünkü soğuk 🤣😄 ben 18+2 yım 🥰
umay30 ayzey1 4+0 kaç betaya denk geliyor acaba 😅 bende o haftadayim galiba merak ettim sizde kaç acaba betanız
AdaKaranfili momsy evet benim iki çocuğum daha var. Sürekli halsizim.bulantim oluyor iştah sıfır yani
umay30 ayzey1 Peki doktor kese falan gördü mü ya da başka bir şey söyledi mi ? Benim de dün 529 çıktı ve randevum Perşembe o yüzden merak ediyorum kusura bakma 💝☺️
umay30 hilalaselll4 Sizin betanız kaçtıi acaba 😅 bende o durumdayım sanırım böyle yakın olanlara soruyorum
ayzey1 umay30 yok hayır kese görünmedi henüz çok küçük dedi cumaya kadar beta HCG takibi ile devam edicez haftaya keseyi görürüz dedi
umay30 ayzey1 İnşallah artar canım , ben artık kan vermiycem direkt doktor randevusunu bekliycem o zamana kadar görünür inşallah ya
hilalaselll4 umay30 ama canım böyle bir durum var 6 ocakta düşük yaptım regl görmeden tekrar hamile kaldım riski var mı acaba çok korkuyorum ay şeyleri tekrar yaşamaktan
umay30 hilalaselll4 İnşallah sağlıklı bir sekilde seninledir bebişin olumlu düşün hep Allah’ın izniyle güzel olur 💕