Meryem-63 Ferro sanol kullanıyorum mide bulantısını geçiyorum midemi inanılmaz agrıtıyor varmıdır bunu yaşayan yada yaşayıp çözebilen
ylnydgd Meryem-63 bende de mide ağrısı yaptı zaten midem rahatsız. Ocean markaya geçtim, devlet karşılamıyor ama hiç yan etki yapmadı
sarilale123 Meryem-63 ben oroferon kullanıyorum gece yatarken içiyorum ne mide bulantısı nede mide ağrısı olmadı. Birde B12 takviyesi alıyorum ayrıca oroferonla
Meryem-63 powerpuffgirlss ama aç karnına iç ilacı dedi doktor bende ondan öyle yapıyorum ekstra alternatifi varmıdır acaba
powerpuffgirlss Meryem-63 bende ac iciyodum sonra doktor dediki acmi iciyosun dedi bende evet dedim ac icme tok ic miden yanar agrir dedi bende sonra iciyorum simdi
asil15 Meryem-63 bende ac karnına içince aynısı oldu sonra doktora sordum kahvaltıdan 1 saat sonra bir bardak portakal suyu ile içiyorum gayet iyi geliyor hem emilimi daha iyi oluyor
Kdz Meryem-63 gyneo ferrro sanol heralde ilacın ismi bende onu kullanıyorum bende de kabızlık karın ağrısı yaptı bende değiştireceğim
senemyetis Meryem-63 banada çok dokundu doktorum feramat önerdi bu çok güzel hiç yan etkisi yok sizde sorabilirsiniz